PRIZMA IDENTITETA BRENDA – ŠTA JE TO?

PRIZMA IDENTITETA BRENDA – ŠTA JE TO?

  • 28th July 2021

Prizma identiteta brenda je poznati marketinški model, koji se naziva i Kapfererova prizma identiteta marke. To je heksagonalna prizma koja predstavlja povezanost šest ključnih elemenata koji čine identitet brenda. Ona daje ogroman doprinos našem razumevanju uloge storytellinga u brendiranju i pruža neophodnu  pomoć preduzećima koja žele da ojačaju svoj brend,…

read more →
8 KORAKA ZA MARKETING VAŠEG POSLOVANJA

8 KORAKA ZA MARKETING VAŠEG POSLOVANJA

  • 8th July 2021

1. ISTRAŽITE TRŽIŠTE Istraživanje tržišta je ključni deo razvoja vaše tržišne strategije. Ono je korisno radi prikupljanja informacija koje vam pružaju uvid u razmišljanje vaših kupaca, obrasce kupovine i lokaciju. Pored toga, istraživanje tržišta takođe vam može pomoći da napravite početnu prognozu prodaje, nadgledate tržišne trendove i pratite šta vaša…

read more →
FACEBOOK VIZIJA – AR / VR: Nova dimenzija konekcije

FACEBOOK VIZIJA – AR / VR: Nova dimenzija konekcije

  • 23rd June 2021

Facebook ima novu viziju: integraciju AR I VR na društvenim mrežama. U objavljenoj publikaciji, kaže se da se očekuje da će 74% svih preduzeća koristiti te tehnologije u naredne dve godine i da će globalna potrošnja porasti šest puta. Do sada ste se sigurno susreli sa pojmovima AR I VR,…

read more →
Ima li Mona Liza obrve? Kako nas naš mozak vara?

Ima li Mona Liza obrve? Kako nas naš mozak vara?

  • 29th May 2021

Na ovo pitanje neki ljudi odgovaraju sa „da“, neki sa „ne“. Činjenica je da Mona Liza nema obrve, ni trepavice, što je još jedna stvar koja već godinama fascinira istraživače, pored njenog čuvenog osmeha i pogleda koji prati gledaoca, kao i mnogih drugih teorija koje prate ovo čuveno delo Leonarda…

read more →
4 of 71
12345678