U toku je period priprema za početak školske godine, što znači i period intenzivnih porodičnih kupovina. Da biste spremno odgovorili potrebama kupaca, dajemo vam neke od pokazatelja šta vaši kupci žele:
– Nisu samo roditelji ti koji odlučuju o kupovini. Istraživanja pokazuju da čak 38% dece odlučuje o tome ŠTA kupiti, a 20% dece i o tome GDE kupiti.
– Deca najveći uticaj imaju pri kupovini odeće, pribora i elektronskih gadžeta (70%)
– Pre odluke o kupovini, mladi potrošači (najviše njih uzrasta 18-24 godine) prethodno će se obavestiti o proizvodima, čitajući online opise, raspitujući se kod prijatelja i pretražujući društvene mreže.
– Velika većina kupaca u ovom periodu traga ISKLJUČIVO za dobrim, trenutnim ponudama u svojim omiljenim radnjama.
Zbog svega navedenog, obratite pažnju da:
– vaši online kanali komunikacije budu ažurni i efikasni,
– vaša ponuda sadrži BENEFITE za kupce (pakete proizvoda, odložena plaćanja, akcijske ponude) i nemojte je bazirati iskljčivo na opisu i promociji pojedinačnih proizvoda.
– olakšate svojim kupcima pretrage – koristite svoje online kanale da i sami prezentujete dokaze kvaliteta svojih proizvoda i usluga, bilo kroz izjave dosadašnjih kupaca, utiske o proizvodima ili neki drugi sličan način.
Srećno!