COMMUNICATE AS PRO

Ovih šest reči izbacite iz svoje poslovne komunikacije!
Postoje reči i izrazi koje i ne doživljavamo baš kao reči… nekako su tu više usput, ne pridajemo im veliki značaj dok ih izgovaramo. A značaj izgovorenog postoji. Evo i primera:
☑️ “Iskreno…”, “Iskreno govoreći…” – sagovornik se može upitati da li ovo naglašavanje znači da sve prethodno izrečeno nije bilo iskreno?
☑️ “Samo…”, “Samo da…” – napisano npr. na početku vašeg mejla značajno umanjuje verodostojnost i poverenje i negira važnost vaše poruke.
☑️ “Stvari…”, “Kako stoje stvari…”, “Postoji mnogo stvari…” – ova neodređenost je jako zbunjujuća, pa zato umesto “stvari” navedite precizno šta pod tim podrazumevate.
☑️ “Izvinite…”, “Izvinjavam se, ali…” – ovu reč sačuvajte za trenutak u kome je izvinjenje zaista potrebno. Ne umanjujte značaj rečenog unapred plasiranim izvinjavanjem, kome je ženski pol posebno naklonjen.
☑️ “Nadam se..:” – izraz koji upućuje na nedostatak samopouzdanja u poslovnoj komunikaciji.
☑️ Podštapalice bilo koje vrste -“mislim…hm…čekaj..verujem…ipak..kao…kao što….” – najčešće ih koristimo nevoljno i nesvesno. Njihova upotreba remeti tok misli i komunikacije. Možete ih se rešiti jednostavno – vežbom. Vežbajte svoj govor ili prezentaciju, snimite se barem jednom nedeljno i pratite svoj napredak.
#communications #tips&tricks #publicrelations
Tnx to: forbes.com

Beograd, 11000 Radoja Domanovića 16 | office@blumengroup.rs