Gostovanje direktorke za odnose sa javnošću u Blumen group, Biljane Oljače, na televiziji Sky plus, na temu “Istine i zablude o PR-u”

CaptureU poslednjih nekoliko godina menadžer za odnose s javnošću ili popularnije – PR menadžer jedno je od najpoželjnijih zanimanja u Srbiji, ali je to ujedno i profesija za koju se vezuje najviše predrasuda.

Tim povodom, direktorka za odnose sa javnošću u Blumen group, Biljana Oljača, bila je u ponedeljak, 15. jula 2013. godine, gost u emisiji ,,Za Beograd“ televizije ,,Sky Plus”.

Biljana Oljača kao specijalista za odnose sa javnošću sa zavidnim iskustvom stečenim kroz rad na televizijama, u velikim kompanijama i sada u agencijskom radu, govorila je o istinama i zabludama koje se vezuju za PR profesiju istakavši, pre svega, da je to  jedan ozbiljan, zahtevan i odgovoran posao, pored toga što je lep i zanimljiv. Naročito ako ga radite sa velikom ljubavlju i posvećenošću.

Da biste se zvali PR profesionalcem morate biti dovoljno obrazovani, imati široka znanja iz mnogih oblasti, biti spremni da se svakoga dana usavršavate i na ličnom i na profesionalnom planu, da budete kreativni, inovativni, da idete malo ispred vremena. PR mendažer jednostavno mora da bude jedna svestrana ličnost. Profesionalac uvek i na svakom mestu.

Odgovarajući na pitanje šta je zapravo posao stručnjaka za odnose sa javnošću, Biljana Oljača naglasila je da su to igradnja i održavanje imidža i realne slike kompanije ili pojedinca u javnosti, kao i komunikacija sa svim ciljnim javnostima koje su bitne za kompaniju.

Kompanije najčešće nisu svesne značaja i potrebe za dobrom i kontinuiranom komunikacionom strategijom, ne samo sa ciljnim grupama, nego najširom javnošću, koju je nemoguće postići samo plasiranjem kvalitetnih proizvoda i usluga na tržište.

Još jedna od sveprisutnih zabluda je i to da su novinari i PR-ovi suprotstavljene strane. Na svom primeru i na osnovu dugogodišnjeg iskustva, Biljana potvrđuje da su ove dve profesije uzajamno povezane, ta da bi novinari i PR mendžeri trebalo da budu tim, jer je novinarima uvek potrebna interesantna, aktuelna i sveža informacija, a PR mendžerima je uvek cilj da informacija o njihovoj kompaniji dospe u javnost. Ukoliko i jedna i druga strana profesionalno i stručno obavljaju svoj posao nema ni potrebe ni razloga da budu suprotstavljene strane.

Predlažemo da pogledate snimak gostovanja na na našoj You Tube stranici.

 

 

Beograd, 11000 Radoja Domanovića 16 | office@blumengroup.rs