U petak, 30. septembra u prostorijama Zavoda za proučavanje kulturnog razvitka organizovana je tribina „Alternativno finansiranje muzeja: sponzorstvo, donatorstvo, fondovi, projekti” u okviru ciklusa ”Stevan Majstorović”.
Na skupu su prisustvovali predstavnici muzeja, koji prevashodno koriste budžetska sredstva iz državnih fondova (a koja su nedovoljna za kvalitetno održavanje programa) i predstavnici finansijskog sektora – potencijalni sponzori i fondacije, koji prepoznaju značaj kulturnih programa kao svoje vrednosti. Muzeji su predstavili svoje uspešne sponzorske projekte, a predstavnici finansijskog i sektora uslužnih delatnosti u oblasti savetovanja, predstavili su projekte kulture u kojima su učestvovali i putem kojih komuniciraju poruke svojih kompanija ka javnosti.
Učečesnici trbine bili su: Nataša Pavlović Bujas, direktorka agencije Blumen group; Danica Jovović Prodanović, direktorka Muzeja grada Beograda; Slavko Spasić, direktor Prirodnjačkog muzeja u Beogradu i Mirjana Šakić, sektor komunikacija Erste banke u Srbiji.
Moderatorka tribinine bila je Aleksandra Savić, PR menadžer – Prirodnjačkog muzeja u Beogradu i predsednica Sekcije za odnose s javnošću i marketing Muzejskog društva Srbije.
http://www.blic.rs/Kultura/Vesti/280315/Muzeji-bez-marketinga
http://www.vesti.rs/Kultura/Muzejima-potreban-marketing.html
http://www.b92.net/kultura/vesti.php?nav_category=1087&yyyy=2011&mm=09&dd=27&nav_id=545017