U petak 10. juna, u Sava Centru održana je sedma po redu Brand konferencija pod nazivom “Brending regiona i gradova – strane direktne investicije, rast izvoza i razvoj turizma”.
U okviru Brand konferencije 7, pored niza predavanja posvećenih brendingu kao strateškom instrumentu razvoja i pozicioniranja regiona i gradova kao investicionih prostora i turističkih destinacija, održan je okrugli sto na temu – „Srbija – novi strateški centar privredne saradnje na Balkanu – između istoka i zapada“, sa Natašom Pavlović Bujas kao moderatorom.
Učesnici okruglog stola bili su: Mihailo Vesović , potpredsednik Privredne komore Srbije; Vladimir Živanović, izvršni direktor koncerna Farmakom MB; Mirko Vučurević, biznismen i vlasnik švajcarske kompanije NIVADA; Ana Žegarac, pomoćnik direktora i šef direkcije za regionalni razvoj – Nacionalna agencija za regionalni razvoj; prof. dr. Milovan Sranišić, rektor Univerziteta Singidunum; Miodrag Stajić, zamenik direktora – Nacionalna turistička razvojna korporacija; Vladimir Grišin, direktor Trgovinsko-industrijske komore Ruske federacije; Dejan Veselinov, predsednik Turističke organizacie Beograda.
Specijalni izveštaj Okruglog stola sadržaće osnovne zaključke ovog skupa i najvažnije delove izlaganja govornika i učesnika, a biće upućen kao dokument svim nadležnim ministarstvima i drugim relevantnim državnim organima kao expertski uvid najrelevantnijih stručnjaka o strateškim okvirima i pravcima u kojima bi trebalo posmatrati i i razvijati potencijale Srbije.