TikTok je najnoviji hit među društvenim mrežama sa više od 1,5 milijardi preuzimanja u App Store-u i Google Play prodavnici i više od 500 miliona aktivnih mesečnih korisnika.
Platforma se zasniva na videima u trajanju od 15 do 60 sekundi, koji se uređuju pomoću više aplikacija.
Najviše korisnika TikTok-a je između 16 i 24 godine. Ali ako mislite da je TikTok samo hir za generaciju Z, razmislite ponovo.
Od svog osnivanja 2018. godine, TikTok se – iz aplikacije za kreiranje video zapisa koja je isključivo namenjena korisnicima da izraze svoju kreativnost – razvio u marketinško i reklamno utočište.
Privlačnost TikTok-a za preduzeća i organizacije leži u ogromnom broju aktivnih korisnika platforme.
Ako je vaše preduzeće spremno da isproba TikTok, dajemo vam predlog kako da ga iskoristite.
Pre svega budite autentični i kreativni. Za TikTok videe vam nije potrebna skupa oprema, vrhunske kamere i visoki budžeti za produkciju.
Zauzmite isti pristup sa svojim sadržajem. Otkrivanjem prave ličnosti vašeg brenda, korisnici će se osećati povezanima s vama i povezati se s vama, što gradi poverenje. Pokažite ono što jeste na drugačiji, zanimljiviji, duhovitiji način.
Budući da je publike platforme mlađa, postoji veće interesovanje za gledanje šaljivih i zabavnih video snimaka. Primera radi ako vaša kancelarija ima maskotu ili kućnog ljubimca, uključite je u svoj sadržaj. I razmislite da vas neko od dece članova vašeg tima nauči o heštagu „izazovni ples“, te da ga snimite i sami.
A ako se pitate da li je vašoj kompaniji mesto na TikToku, vrhusnke svetske komapnije su rekle DA.
Iako pripada generaciji Z koja tek dolazi na tržište, marketinški sutučnjaci su odlučili da im je ova platforma itekako potrebna, kako bi pridobili i već unapred pripremili svoje buduće potrošače na svoj brend.