5 AKTUELNIH TRENDOVA U GRAFIČKOM DIZAJNU

Da li trendovi utiču na životne događaje, ili životni događaji prave trendove? Ako uzmemo u obzir sva dešavanja vezana za aktuelnu globalnu situaciju izazvanu pandemijom, mogli bismo tvrditi da je, barem ove 2021. godine, u pitanju ovo drugo.

Ljudi i kompanije su morale da se brže –bolje prilagode novim uslovima života, a tehnologija i trendovi moraju da odražavaju potrebe korisnika i kupaca i da se bore za svoju poziciju.

Određeni elementi dizajna, pogotovu u web dizajnu, su nastali i opstali – tamni režim koji štedi oči, laka navigacija itd. Najnoviji trendovi u grafičkom dizajnu su prilagođeni ovim već usvojenim aspektima, vizuelno ih poboljšavajući. Pri tom ne govorimo samo o dizajnu web stranica, već o kompletnom vizuelnom doživljaju u svim oblastima grafičkog dizajna, od logotipa do brendiranja kompanije i marketinga.

 

Neki trendovi su se lagano probijali prethodnih godina, neki su probili okvire i postali smeli, međutim, svaki od ovih aktuelnih trendova je vrlo ličan i uticajan. Mogućnosti grafičkog dizajna su neiscrpne, koristeći ih mudro, možete ispričati vašu priču na originalan i upečatljiv način.

 

U želji da vam u tome pomognemo, izdvojili smo 5 aktuelnih trendova u ovoj godini:

#1 – 3D dizajn

  1. je godina 3D dizajna.

Objekti, čak i tipografija, se kombinuju sa fotografijama, ilustracijama i 2D dizajnom, dodajući dubinu na inovativan i maštovit način.

#2 – PRIRODA KAO INSPIRACIJA

Organski, mekši motivi inspirisani lišćem, cvećem, drvećem, prirodne palete boja, prirodno svetlo, leteće linije…svi ti osnovni kvaliteti prirode su pogodni za sve vrste dizajna i sva komercijalna polja.

#3 – ZLATNI SJAJ

Nije zlato sve što sija, ali zato zlatni metalik odsjaj nezaobilazno daje dizajnu osećaj luksuza.

Prilikom korišćenja sa drugim materijalima i teksturama može da pruži upečatljive kontraste i prenese taj poseban osećaj vrednosti.

#4 – APSTRAKTNI MINIMALIZAM

Ovaj trend odlikuju ravni geometrijski oblici, preterane poze i proporcije figura, svetle jarke boje. Daje osećaj samopouzdanosti, omogućavajući da i celina i delovi dođu do izražaja i budu upamćeni.

#5 – MONOHROM I DUOTON

Boje su asocijativne, prve se primećuju i mogu da stvore onu pravu energiju koju želite.

Upotreba jedne boje (tj. varijacije tonova boje) naglašava poentu celokupnog iskustva stvarajući prijatnu atmosferu.

Beograd, 11000 Radoja Domanovića 16 | office@blumengroup.rs