U četvrtak, 5. decembra 2013. godine u minhenskoj Postpalast Areni, održana je Gala ceremonija dodele European Excellence Awards 2013 (EEA), prestižnog evropskog priznanja za izuzetan doprinos u oblasti komunikacija i odnosa sa javnošću.
Stručni 31-člani žiri kojim je predsedavao je gospodin Marc-Oliver Voigt, osnivač EEA, proglasio je pobednike u čak 60 različitih kategorija.
Agencija Blumen group imala je tu čast da se, među 1500 prijavljenih radova, sa informativnom kampanjom Popisa poljoprivrede 2012 ,,SVAKI POPIS DAJE OPIS!” nađe u finalu u kategoriji nacionalne i regionalne kampanje, zajedno sa projektima kolega iz Bugarske, Rumunije, Hrvatske, Slovenije i Bosne i Hercegovine.
Ovom nominacijom, kampanja ,,SVAKI POPIS DAJE OPIS!”, zaokružila prethodnih godinu i po dana sa čak dva domaća priznanja i dve međunarodne nominacije.
Agencija Blumen group, kao i naš klijent Republički zavod za statistiku svakako su ponosni na postignute rezultate. Nominacija za najbolje u Evropi predstavlja zajednički veliki uspeh i podstrek za buduće akcije.
The European Excellence Awards ustanovio je evropski magazin za korporativne komunikacije i odnose sa javnošću, Communication Director, 2007. godine kao priznanja za izuzetan upravo u oblasti komunikacija i odnosa sa javnošću u Evropi. Communication Director magazin, takođe, je i parnter najveće mreže evropskih komunikatora European Association of Communication Directors (EACD), sa sedištem u Briselu.