Zanimljive teme, vrhunski predavači, druženje i odlična atmosfera obeležili su ovogodišnju konferenciju PRilika 2014.
Društvo Srbije za odnose s javnošću (DSOJ) organizovalo 7. i 8. novembra u Zvezdara Teatru u Beogradu, šestu međunarodnu konferenciju pod nazivom „Komunikacija na (s)ceni”, okupivši kao i svake godine na jednom mestu PR i komunikacijske profesionalce iz Srbije, regiona i šire.
Na ovogodišnjoj konferenciji podsetili smo se ključnih globalnih trendova u komunikaciji, ali i upoznali sa zlatnim PRAVILIMA krizne komunikacije koja moraju biti na (s)ceni i pre nego nastupi kriza. Donald Steel, međunarodni stručnjak za krizne komunikacije i
bivši glavni savetnik za komunikacije u BBC-u, održao na tu temu veoma poučnu i interaktivnu dvočasovnu radionicu.
A o tome kako na pravi način ispričati i oživeti svoju priču, govorio je poslednjeg dana Miša Lukić, predsednik Upravnog odbora Publicis grupe Srbija, a mi prenosimo deo izlaganja i ključne preporuke za uspešnu priču i dobru komunikaciju:
,,Priča je zamišljeno iskustvo opisano sa dovoljno emocija tako da je slušalac doživi kao svoju…Da bi priča živela i ostvarila svoju svrhu, ona mora da se ispriča…Da bi priča bila uverljiva ona mora da se podrži delima…Da bi priča opstala ona mora da se živi…„Storytelling. Story doing. Story being.“