Nova PRilika 2014 za komunikaciju jer – komunikacija je uvek na (s)ceni!

PR-glas-300x320-281x300Zanimljive teme, vrhunski predavači, druženje i odlična atmosfera obeležili su  ovogodišnju konferenciju PRilika 2014.

Društvo Srbije za odnose s javnošću (DSOJ) organizovalo  7. i 8. novembra u Zvezdara Teatru u Beogradu, šestu međunarodnu konferenciju pod nazivom „Komunikacija na (s)ceni”, okupivši kao i svake godine  na jednom mestu PR i komunikacijske profesionalce iz Srbije, regiona i šire.

Na ovogodišnjoj konferenciji podsetili smo se ključnih globalnih trendova u komunikaciji, ali i upoznali sa  zlatnim PRAVILIMA krizne komunikacije koja moraju biti na (s)ceni i pre nego nastupi kriza. Donald Steel, međunarodni stručnjak za krizne komunikacije i
bivši glavni savetnik za komunikacije u BBC-u, održao  na tu temu veoma poučnu i interaktivnu dvočasovnu radionicu.

A o tome kako na pravi način ispričati i oživeti svoju priču, govorio je poslednjeg dana Miša Lukić, predsednik Upravnog odbora Publicis grupe Srbija, a mi prenosimo deo izlaganja i ključne preporuke za uspešnu priču i dobru komunikaciju:

,,Priča je zamišljeno iskustvo opisano sa dovoljno emocija tako da je slušalac doživi kao svoju…Da bi priča živela i ostvarila svoju svrhu, ona mora da se ispriča…Da bi priča bila uverljiva ona mora da se podrži delima…Da bi priča opstala ona mora da se živi…„Storytelling. Story doing. Story being.“

 

Beograd, 11000 Radoja Domanovića 16 | office@blumengroup.rs