Facebook ima novu viziju: integraciju AR I VR na društvenim mrežama. U objavljenoj publikaciji, kaže se da se očekuje da će 74% svih preduzeća koristiti te tehnologije u naredne dve godine i da će globalna potrošnja porasti šest puta.
Do sada ste se sigurno susreli sa pojmovima AR I VR, ali hajde da ipak razjasnimo šta oni tačno znače.
Augmented reality (AR), u bukvalnom prevodu: proširena stvarnost, I Virtual Reality (VR) – virtuelna stvarnost, povezuju digitalni i fizički svet. Omogućavaju da unosite vizuelne informacije i sadržaje: AR proširuje načine na koje vaši uređaji mogu da pomognu u svakodnevnim aktivnostima poput traženja informacija, kupovine i izražavanja. VR vam omogućava da iskusite kako je ići bilo gde – od prvog reda koncerta do udaljenih planeta u svemiru.
S obzirom na to da se ljudi sve više okreću elektronskoj trgovini i internet kupovini, AR I VR će omogućiti korisnicima da steknu bolje korisničko iskustvo, i eventualno premostiti jaz između online i kupovine u prodavnicama.
„AR i VR mogu izazvati revoluciju u načinu na ljudi stupaju u kontakt sa brendovima – i kako se brendovi povezuju s ljudima. Zamislite da možete da se sretnete jedan na jedan sa poznatim dizajnerima odeće, videti kako se karmin veže za usne tako što ćete postati deo hemijskog sastava proizvoda ili da zamislite svoj dom onako kako bi ga video briljantni arhitekta. “
“Još nismo tamo. AR tehnologija još uvek napreduje, dok se AR nosivi uređaji tek sada pojavljuju. Ali dolazi sledeća velika promena, a to će otvoriti niz novih mogućnosti, na niz načina.
Neke zanimljive elemente treba razmotriti i potencijalno ih imati u vidu kod budućih planiranja.”
Ovde možete pročitati ceo izveštaj Facebook-a “AR/VR: New dimensions of connection”