Šta je IPRA i zašto je ovih dana aktuelna tema?

Velikom broju ljudi koji se bave bilo kojim segmentom marketinga, pojam IPRA sigurno nije promakao. Međutim, zbog velikog značaja ove organizacije, kao i aktuelnosti nije na odmet podsetiti se.

IPRA je je međunarodno udruženje profesionalaca u odnosima s javnošću, osnovano 1955. godine u Londonu, a i danas okuplja članove iz celog sveta. Ova organizacija od 1990. godine dodeljuje Golden World Awards u više od 25 kategorija najuspešnijim projektima u međunarodnim okvirima. Višestruki finalista i dobitnik priznanja IPRA Golden World Awards I IPRA Grand Prize je i agencija Blumen group iz Beograda, na čelu sa našom direktorkom Natašom Bujas Pavlović.

Prošlu nedelju obeležio je godišnji sastanak Upravnog odbora IPRA (International Public Relations Association), čija je članica i direktorka Blumen grupe Nataša Pavlović Bujas. Centralni događaj ovogodišnjeg susreta IPRA profesionalaca, koji je po prvi put posle pandemije održan uživo u Kelnu u Nemačkoj, svakako je inauguracija nove predsednice IPRA za 2023. godinu, dr Anne-Gret Iturriaga Abarzua, direktorke korporativnih komunikacija kompanije INEOS – globalno prisutne u hemijskoj industriji u više od 29 zemalja u svetu.

Kao lider u globalnim komunikacijama IPRA je sa ovogodišnjeg sastanka borda lansirala „Smernice za komunikaciju o klimatskim promenama“, kao podršku kompanijama i organizacijama u odgovornoj i etičkoj komunikaciji ove goruće teme u javnosti. Smernice se nalaze na linku: https://www.ipra.org/member-services/climate-guidelines/ 

Razumevajući globalne trendove u komunikacijama, borbu protiv lažnih vesti i odgovornost komunikatora za etične odnose s javnošću, IPRA je redefinisala pojam odnosa s javnošću, u skladu sa vremenom u kome živimo: “Odnosi s javnošću su upravljačka funkcija koja uključuje donosioce strateških odluka u organizaciji, sa zadatkom izgradnje dugoročnih odnosa i interesa između organizacije i njenih ključnih javnosti – odnosa zasnovanih na međusobnom informisanju kroz pouzdane i etične komunikacione metode.”

Više informacija na linku: https://www.ipra.org/member-services/pr-definition/ 

Članovi UO IPRA saglasni su da u borbi za očuvanje životne sredine pravovremena, transparentna, istinita i na naučnim, pouzdanim podacima zasnovana komunikacija preuzima vodeću ulogu ulogu u razumevanju problema od strane najšire javnosti i pronalaženju rešenja kako na nivou društava, tako i na nivou pojedinaca.

 

 

Beograd, 11000 Radoja Domanovića 16 | office@blumengroup.rs