Tržišno pozicioniranje kompanija i brendova je kontinuiran proces, koji uključuje multidisciplinarna znanja, sveobuhvatne analize, odluke i aktivnosti koje se sprovode na osnovu identiteta, poslovne strategije,situacije u okruženju i posvećenog praćenja i osluškivanja potreba, želja i navika potrošača. Krizne situacije podrazumevaju i određeni set aktivnosti planiran i sproveden u odnosu na prirodu krize, uključujući i komunikacijske aktivnosti. Suština komunikacijskih aktivnosti u krizi bitno se ne menja, kada su u pitanju osnove komunikacije, ali se prilagođava novonastalim okolnostima i očekivanjima tržišta, najviše u delu transparentnosti delovanja i komuniciranja, empatije i odgovora na potrebe potrošača.
Pogledajte kako je to radio Mercedes-Benz tokom perioda aktivne pandemijske krize COVID-19 (mart/april 2020), proverite koje ste korake možda i vi mogli da preduzmete i šta biste mogli da korigujete u svojoj budućoj komunikaciji sa potrošačima.
Kompletnu brošuru pogledajte ovde