Nova PRilika 2014 za komunikaciju jer – komunikacija je uvek na (s)ceni!

PR-glas-300x320-281x300Zanimljive teme, vrhunski predavači, druženje i odlična atmosfera obeležili su  ovogodišnju konferenciju PRilika 2014.

Društvo Srbije za odnose s javnošću (DSOJ) organizovalo  7. i 8. novembra u Zvezdara Teatru u Beogradu, šestu međunarodnu konferenciju pod nazivom „Komunikacija na (s)ceni”, okupivši kao i svake godine  na jednom mestu PR i komunikacijske profesionalce iz Srbije, regiona i šire.

Na ovogodišnjoj konferenciji podsetili smo se ključnih globalnih trendova u komunikaciji, ali i upoznali sa  zlatnim PRAVILIMA krizne komunikacije koja moraju biti na (s)ceni i pre nego nastupi kriza. Donald Steel, međunarodni stručnjak za krizne komunikacije i
bivši glavni savetnik za komunikacije u BBC-u, održao  na tu temu veoma poučnu i interaktivnu dvočasovnu radionicu.

A o tome kako na pravi način ispričati i oživeti svoju priču, govorio je poslednjeg dana Miša Lukić, predsednik Upravnog odbora Publicis grupe Srbija, a mi prenosimo deo izlaganja i ključne preporuke za uspešnu priču i dobru komunikaciju:

,,Priča je zamišljeno iskustvo opisano sa dovoljno emocija tako da je slušalac doživi kao svoju…Da bi priča živela i ostvarila svoju svrhu, ona mora da se ispriča…Da bi priča bila uverljiva ona mora da se podrži delima…Da bi priča opstala ona mora da se živi…„Storytelling. Story doing. Story being.“