U prepunoj sali Dorćol Platz-a pod sloganom Umešnost zavođenja u opuštenoj atmosferi sa mnogo dobre energije uručene su nagrade najboljima u tržišnim komunikacijama za 2018. godinu.
U ime žirija prisutnima se obratio Veljko Golubović, zamenik predsednika žirija, koji je, između ostalog rekao:
„Žiri je imao priliku da pogleda, zaista, impresivan broj radova, što govori u prilog stabilnosti srpske advertajzing scene, koja uprkos mnogim nepovoljnim faktorima i dalje ima snage i energije da stvara kvalitetnu tržišnu komunikaciju. Kao i svake godine, iz velikog broja radova izdvojilo se i dosta toga svežeg, novog i originalnog. Siguran sam da je ovogodišnji žiri to prepoznao i na pravi način vrednovao. Da li je radova bilo dovoljno? Mislim da je takvih radova bilo više nego što bi se moglo očekivati.”
Grand Prix za Munchmallou. Agencija godine – Ovatin BBDO, a Oglašivač godine – Jaffa. Dodeljeno 16 zlatnih, 23 srebrna i 24 bronzana priznanja u 17 redovnih kategorija i 21 potkategoriji, kao i osam specijalnih priznanja – za najbolji copy, art direkciju, muziku i produkciju. Čestike UEPS-u za uspešnu organizaciju od prisutnih zvanica.