U trci za još jedno međunarodno priznanje- kampanja Popisa poljoprivrede 2012 u finalu European Excellence Awards

eeaJavna kampanja ,,Svaki popis daje opis! Učestvuj u popisu poljoprivrede 2012!”  koju je tokom 2012/13  godine realizovala agencija Blumen group sa Republičkim zavodom za statistiku, našla se u finalu još jednog prestižnog priznanja – European Excellence Awards 2013.

Od 1500 pristiglih prijava  u 60 kategorija, stručni tridesetočlani žiri je našu kampanju uvrstio među  finaliste u kategoriji nacionalne i regionalne kampanje, zajedno sa projektima  kolega iz Bugarske, Rumunije, Hrvatske, Slovenije i Bosne i Hercegovine.

The European Excellence Awards ustanovio je  evropski magazin za korporativne komunikacije i odnose sa javnošću, Communication Director, 2007. godine kao priznanja za izuzetan upravo u oblasti komunikacija i odnosa sa javnošću u Evropi.

Communication Director  magazin, takođe, je i parnter najveće mreže evropskih komunikatora  European Association of Communication Directors (EACD), sa sedištem u Briselu.