Radi danas – oslonjen na juče, misleći na sutra…

U nedavno datom intervjuu za portal Zajavnost.info,Nataša Pavlović Bujas, direktorka agencije Blumen group, iz svog ugla i na osnovu, bezmalo, višedecenijskog iskustva, govorila je o PR profesiji – izazovima, uspesima i načinu na koji se i sa jednima i sa drugima nosi Blumen group.

,,Duboko verujem da je ključ svakog uspeha u radu. Uspeh je dublji i dalekosežniji, ako je ostvaren posvećenim i predanim radom, onim koji podstiče na stvaranje i zvuči na igru”, istakla je Nataša Pavlović Bujas, dodajući da je konstantni razvoj i stalno usavršavanje nešto čemu teži i Blumen group.

,,Mi se razvijamo u dva pravca – prvi svakako čine komunikacije i njihova primena u strategiji ostvarivanja poslovnih ciljeva kompanija,  ali i drugi nije manje značajan – pravac poslovnog  savetovanja i načina kreiranja novih poslovnih prilika i mogućnosti za naše klijente. U ovom delu posebno nam je značajno partnerstvo sa Worldcom PR grupacijom, jer kroz mrežu naših partnera – takođe nezavisnih, renomiranih agencija, stvaramo značajno veći tržišni potencijal za naše klijente – kompanije izvorno osnovane u Srbiji”.

Jer, dobar PR mora osluškivati i prepoznavati dobre prilike.

,,Dobar PR je dobar slušalac. Ne polazi od sebe. Ne zaključuje samo na osnovu svojih iskustava. Ne precenjuje svoje mogućnosti. Uvažava okolnosti. Drži se suštine, ali poštuje formu. Razume i saoseća, ali nepokolebljivo istrajava. Vodi umesto da prati. Radi danas – oslonjen na juče, misleći na sutra”, zaključila je Nataša.

Ostatak intervjua možete pročitati na: http://www.zajavnost.info/intervju/natasa-pavlovic-bujas-neki-pr-profesiju-dozivljavaju-iskljucivo-kao-precicu-za-licni-publicitet-najcesce-bez-pokrica/