Sa našim dugogodišnjim klijentom, Modnom kućom “LUNA”, ovog septembra pokrenuli smo kampanju povodom predstavljanja nove kolekcije za sezonu jesen/zima 2015/2016.
Kampanja nosi naziv #WarmWhiteByLuna i time nastavlja koncept #byLuna započet prethodne sezone koji ciljnoj grupi, redovnim i potencijalno novim kupcima LUNE, prenosi inspiraciju dizajnera i dočarava osećaj udobnosti modela.
Ključna poruka kampanje WARM WHITE inspirisana je snagom žene, njenom dulanom prirodom i sposobnošću da bude snažna i nežna istovremeno.
Strategija ove kampanje podrazumevala je:
- odabir nosećeg modela kampanje
- osmišljavanje vizuelnog identiteta
- pripremu i implementaciju komunikacione strategije
- ingerisani pristup u komunikaciji uz korišćenje raspoloživih offline i online kanala.
OFFLINE:
– Bilbordi i oglasne kampanje
– Odnosi sa medijima – priprema poklona za novinare i blogere
– CRM akcije na mestu prodaje – JESENJA ČAJANKA u “Luni” za VIP i PREMIUM kupce iz programa lojalnosti.
ONLINE :
– Web site /Facebook / Twitter / Instagram