Proteklu nedelju obeležio je veoma važan događaj – promocija prvog srpskog Pojmovnika marketinga i komunikacija, u izdanju Univerzitet u Beogradu, Fakultet organizacionih nauka.
U višedecenijskom paralelnom razvoju, često i razmimoilaženju, konačno su se susrele teorija i praksa, akademska zajednica i praktičari marketinga i komunikacija u Srbiji – i to ne samo na samom događaju već i u pripremi i zradi ovog kapitalnog dela od preko 1500 pojmova.
Jasno je, naravno, da će se u velikoj meri i dalje koristiti hibridni englesko-srpski jezik, ali će razumevanje pojmova svakako biti dublje i sveobuhvatnije.
Tim Katedre za marketing, menadžment i odnose s javnošću uradio je ogroman i značajan posao, a Pojmovnik je predstavila šef katedre Milica Kostic Stankovic . O Pojmovniku su govorili i recenzenti i gosti Galjina Ognjanov, Saša Veljković i predsednik Matice srpske Dragan Stanić.
Direktorka Blumen group-a, Nataša Pavlović Bujas imala je ogromno zadovoljstvo da bude panelista u izuzetno dinamičnom, kreativnom i konstruktivnom panelu koji je moderirala Slavica Cicvaric Kostic “Inovacije u marketingu i komunikacijama – od A do Š”, a na kome su učestvovali i koleginice Tanja Petrović (The Coca-Cola Company) i Svetlana Bunčić (UniCredit) i kolega Jovan Vujović – Direct Media.
Među brojnom publikom i drage koleginice i kolege Milica Slijepčević, Tanja Mamula, Jelena Gavrilovic Sarenac, Lazar Boskovic, Ivan Stankovic, Natasa Djurdjevic, Tamara Vlastelica…i mnogi, ovde slučajno, nepomenuti.