KLIJENT: Republički zavod za statistiku (http://popis2011.stat.rs/)
PROJEKAT: Strategija i realizacija informativne kampanje u javnosti povodom Popisa stanovništva, domaćinstava i stanova 2011. године
TRAJANJE PROJEKTA: mart- novembar 2011
INFORMATIVNA KAMPANJA U JAVNOSTI: “POPIS JE BELEŠKA ZA BUDUĆNOST”
PERIOD REALIZACIJE KAMPANJE U JAVNOSTI: septembar – novembar 2011. godine
MESTO REALIZACIJE PROJEKTA: Republika Srbija
O PROJEKTU:
Popis stanovništva, domaćinstava i stanova održan je od 1. do 15. oktobra 2011. godine. popis ima opštedruštveni značaj – pruža saznanja o zemlji i njenim građanima – koliko nas je, kako i gde živimo, koliko smo obrazovani, stari… omogućuje međunarodnu uporedivost podataka i veoma je važan izvor informacija za planiranje budućnosti.
Radi dobijanja što sveobuhvatnijih i što kvalitetnijih podataka, među stanovništvom je sprovedena informativna kampanja. kampanju je kreirala, organizovala i sprovela agencija Blumen group, u saradnji sa Grupom za informisanje i diseminaciju Republičkog zavoda za statistiku.
Intenzivna kampanja u javnosti počela je 15. septembra I u tri faze različitog intenziteta trajala do 5. novembra 2011. godine. Projekat je podrazumevao koordinaciju I organizaciju produkcionih elemenata marketinške I PR kampanje.
ELEMENTI PROJEKTA:
Kreiranje I sprovođenje integrisanekomnikacione strategije (interno i eksterno), kreiranje vizuelnog identiteta, kreiranje marketinške komunikacije, kreiranje idejnog koncepa i poruka kampanje, kreiranje mehanizama kampanje, kreiranje web sajta i online komunikacija, analiza medijskog izveštavanja…
Baner
Plakat (primer):
Oglas (primer 1):
Oglas (primer 2):
Oglas (primer 3):
Liflet
VIDEO SPOTOVI:
Postopisna anketa
Mobilni tim
Poziv na popis
FOTO GALERIJA