Popisa stanovništva, domaćinstava i stanova 2011

KLIJENT: Republički zavod za statistiku (http://popis2011.stat.rs/)

PROJEKAT:  Strategija i realizacija informativne kampanje u javnosti povodom Popisa stanovništva, domaćinstava i stanova 2011. године

TRAJANJE PROJEKTA:  mart- novembar 2011

INFORMATIVNA KAMPANJA U JAVNOSTI: “POPIS JE BELEŠKA ZA BUDUĆNOST”

PERIOD REALIZACIJE  KAMPANJE U JAVNOSTI:  septembar – novembar 2011. godine

MESTO REALIZACIJE PROJEKTA:  Republika Srbija

O PROJEKTU:

Popis stanovništva, domaćinstava i stanova održan je od 1. do 15. oktobra 2011. godine. popis ima opštedruštveni značaj – pruža saznanja o zemlji i njenim građanima – koliko nas je, kako i gde živimo, koliko smo obrazovani, stari… omogućuje međunarodnu uporedivost podataka i veoma je važan izvor informacija za planiranje budućnosti.

Radi dobijanja što sveobuhvatnijih i što kvalitetnijih podataka, među stanovništvom je sprovedena informativna kampanja. kampanju je kreirala, organizovala i sprovela agencija  Blumen group, u saradnji sa Grupom za informisanje i diseminaciju Republičkog zavoda za statistiku.

Intenzivna kampanja u javnosti počela je 15. septembra I u tri faze različitog intenziteta trajala do 5. novembra 2011. godine. Projekat je podrazumevao koordinaciju I organizaciju produkcionih elemenata marketinške I PR kampanje.

ELEMENTI PROJEKTA:

Kreiranje I sprovođenje integrisanekomnikacione strategije (interno i eksterno), kreiranje vizuelnog identiteta, kreiranje marketinške komunikacije, kreiranje idejnog koncepa i poruka kampanje, kreiranje mehanizama kampanje, kreiranje web sajta i online komunikacija,  analiza medijskog izveštavanja…

 

Baner

Plakat (primer):

Oglas (primer 1):

Oglas (primer 2):

Oglas (primer 3):

Liflet

VIDEO SPOTOVI:

Postopisna anketa

Mobilni tim

Poziv na popis

FOTO GALERIJA

Leave a reply

Beograd, 11000 Radoja Domanovića 16 | office@blumengroup.rs