KLIJENT: Republički zavod za statistiku, Beograd,
Projekat : Strategija i realizacija informativne kampanje u javnosti povodom Popisa poljoprivrede 2012 ,,Svaki popis daje opis”
Trajanje projekta: februar – decembar 2013. godine
PERIOD REALIZACIJE KAMPANJE U JAVNOSTI: oktobar –decembar. 2013. godine
Elementi projekta: Kreiranje i sprovođenje integrisane komunikacione strategije (interno i eksterno), kreiranje vizuelnog identiteta, kreiranje marketniške komunikacije, kreiranje idejnog koncepta i poruka kampanje, kreiranje mehanizma kampanje, kreiranje web sajta i online komunikacija, analiza medijskog izveštavanja
Realizacija dodatnih promotivnih aktivnosti – promo korneri, promo timovi, promo karavan u preko 30 gradova u Srbiji.
Nagrade:
Nagrada Udruženja ekonomskih propagandista (UEPS) 2012 za kampanju ,,Svaki popis daje opis! Učestvuj u popisu poljoprivrede!’’ u kategoriji ,,Društveno odgovorne PR kampanje’’.
U 2013. kampanja je osvojila priznanje ,,Snaga kreativnosti’’ za najbolji slogan ,,SVAKI POPIS DAJE OPIS’’ za 2012. godinu i ušla u finale prestižnog međunarodnog priznanja SABRE AWARDS
GOLD SABRE AWARDS CERTIFICATE OF EXCELLENCE 2013
,,European Excellence Awards 2013“ CERTIFICATE OF EXCELLENCE 2013
MESTO REALIZACIJE PROJEKTA: Republika Srbija