Predviđanje trendova u komunikaciji za 2015u su nam od velikog značaja. Kako voditi posao u godini koja je pred nama i koje će poteze povući, govore nam stručnjaci iz ove oblasti.
Nataša Pavlović Bujas se osvrnula na trenutnu situaciju i na osnovu toga iznela svoje mišljenje:
“Ono što gledamo već duže vreme, a što mogu da nazovem disclaimer trendom nastaviće se i u 2015. godini. To je trend koji u svemu, pa i u našoj struci odavno uzima maha – odricanje od svake odgovornosti, razuma, znanja i planiranja. Trend apsolutne improvizacije i apsurdnih pokušaja da se ni od čega stvori nešto, da se pod parolom – inovativno i kreativno, podvede sve na šta se nije na vreme utrošilo ni znanje ni novac. Komunikacije, a posebno tržišne, biće i dalje moneta za potkusurivanje i utočište mnogima koji svoje uhlebljenje nisu našli u nekim drugim, možda egzaktnijim oblastima. Takav trend dovešće do daljeg porasta broja različitih eksperata i one man show agencija…”
Više na… http://marketingmreza.rs/pobedu-odnose-oni-koji-imaju-hrabrosti-da-se-suprotstave-apsurdima/