Prvi regionalni forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2015 u organizaciji portala Marketing mreža održan je 25. i 26. februara 2015. godine u hotelu Radisson Blu u Beogradu, okupivši preko 15o učesnika – predstavnika agencija i kompanija.
Kroz interaktivan sadžaj, učesnici su imali prilike da definišu najveće izazove sa kojima će se ova struka suočiti u 2015. godini.
Predstavnici agencija i kompanija iz Srbije, Crnoj Gore, BIH, Hrvatske, Slovenije, Makedonije govorili su o aktuelnim trendovima u oblasti integrisanih komunikacija, navikama potrošača kako na svojim lokalnim tržištima, tako i globalno.
Veoma izazovne bile su i teme koje su se ticale pičeva i budžeta, načina na koji kompanije raspisuju pičeve, zašto raspisuju i koji su im kriterijumi relevantni u opredeljivanju za agenciju sa kojom će raditi.
Poseban segment foruma bio je posvećen podsticanju dijaloga između agencija i kompanija kroz interaktivne radionice, a svoje studije slučaja agencijama su predstavile kompanije: Toyota Adria, Henkel Srbija, Microsoft, Knjaz Miloš, Telenor, UniCredit banka, Confluence Property Management (Ušće Shopping Centar), Bambi, Eurobank, hotel Radisson Blu Old Mill i Registar nacionalnog internet domena Srbije.