Predstavljeno prvo, englesko izdanje monografije „Belgrade, the open city“

U sredu, 29. februara u  galeriji Artget u  Kulturnom centru Beograda, predstavljeno je prvo, englesko  izdanje ekskluzivne monografije o Beogradu, „Belgrade, the open city“, autorke Dragane Božinović. Monografiju , kao deo šireg projekta predstavljanja Beograda, kako strancima, koji se po prvi put upoznaju sa gradom, tako i  njegovim ljubiteljima,  pripremili…

read more →

Promocija monografije „Belgrade, the open city“

Kulturnom centru Beograda, u sredu, 29. februara sa početkom u 12h časova, biće predstavljeno prvo, ekskluzivno, englesko izdanje monografije o Beogradu, „Belgrade, the open city“, autorke Dragane Božinović, a u prevodu Timotija Džona Bajforda. Monografiju je pripremilo  Udruženje ,,Licej’’ u saradnji sa agencijom Blumen group, i uz podršku deset  ambasadora. Reč je…

read more →

Održana panel diskusija u organizaciji Privredne komore Srbije i agencije Blumen group: “Prepoznatljivost regija i promocija turističkih destinacija – put do zadovoljnog gosta i ispunjenih kapaciteta”

Drugog dana 34. Međunarodnog sajma turizma, u petak, 24. februara, sa puno dobre energije  i entuzujazma ispraćena je panel diskusija na temu “Prepoznatljivost regija i promocija turističkih destinacija – put do zadovoljnog gosta i ispunjenih kapaciteta”. Panel u organizaciji Privredne komore Srbije i agencije Blumen group, koje zajedno već tri…

read more →

Prepoznatljivost regija i promocija turističkih destinacija – put do zadovoljnog gosta i ispunjenih kapaciteta”

U petak, 24. februara, u okviru Međunarodnog sajma turizma 2012, u maloj sali na galeriji Hale 4 Beogradskog sajma sa početkom u 11h, održaće se panel diskusija na temu “Prepoznatljivost regija i promocija turističkih destinacija – put do zadovoljnog gosta i ispunjenih kapaciteta” Umemo li efikasno da predstavimo svoju ponudu?…

read more →

Nataša Pavlović-Bujas, direktorka agencije “Blumen group”(za eKapiju) – Ima neke hemije u marketingu

Sve što živi, ne živi samo, niti živi samo za sebe. Govoreći o sopstvenoj budućnosti, ona mašta o otvorenom i slobodnom društvu. Hemičarka po obrazovanju, komunikolog po opredeljenju Nataša Pavlović-Bujas, osnivač i direktor agencije “Blumen”, govori za “eKapiju” kako je od fundamentalnih naučnih istraživanja stigla do kreativnih komunikacija, zašto voli Dostojevskog,…

read more →

Beograd, 11000 Radoja Domanovića 16 | office@blumengroup.rs