NAGRADE I PRIZNANJA
NOSILAC NAJPRESTIŽNIJIH MEĐUNARODNIH PRIZNANJA IZ OBLASTI ODNOSA S JAVNOŠĆU:
- IPRA GOLDEN AWARD for EXCELLENCE 2020
- IPRA GOLDEN WORLD AWARD for Excellence 2012
- IPRA GOLDEN WORLD AWARD for Excellence 2012 GRAND PRIZE
- SABRE HIGHLY RECOMMENDED CERTIFICATE 2013 u kategoriji za region Balkana
2016. finale prestižneg internacionalnog priznanja IPRA GOLDEN WORLD AWARD sa event projektom PLAY IT AGAIN! (organizacija serije koncerata ,,Starih rock majstora” i promotivna kampanja)
Projekat: STARI ROCK MAJSTORI
· 2015- UEPS priznanje za vizuelni identitet
Projekat: KTITOR NOVIH IDEJA
· 2015 – UEPS ,,Prizanje za promotivnu integrisanu kampanju”
· 2016 – PRiznanje Društva Srbije za odnose sa javnošću u kategoriji: korporativne komunikacije
Projekat: Warm White by LUNA
· 2015 – UEPS ,,Prizanje za promotivnu integrisanu kampanju”
Projekat: BEOGRADSKI GASTRO FEST
· 2014 – UEPS ,,Priznanje za promotivnu integrisanu kampanju”
· u 2006. godini Blumen je bio među prvim laureatima priznanja BIZART za strateško partnerstvo sa BITEF festivalom u periodu 2002-2006. godine. Priznanje je ustanovilo Ministarstvo kulture R Srbije u saradnji sa USAID
· Žiri 11. izlozbe pozorišnog plakata i grafičkog oblikovanja dodelio je Blumen-u nagradu Sterijinog pozorja 2004. godine za plakat i katalog 37.BITEF.
· Nagrada Privredne komore: „Kapetan Miša Anastasijević 2006″
· Laureati nagrade 6. Scenskog bijenala (YUSTAT) za realizovanu PR kampanju (2006.)
· Kao primer razvoja kreativnih industrija u Srbiji, Blumen group je naveden i u studiji KREATIVNE INDUSTRIJE – Preporuke za razvoj kreativnih industrija u Srbiji ; izdavač – British Coucil, 2006. godine, kao i u studijama UNDP i SIEPA na iste teme.
· U godini jubileja – 50 godina od osnivanja (2010.) – Udruženje ekonomskih propagandista (UEPS) najstarija asocijacija marketinških profesionalaca u zemlji, dodelilo je Blumen-u čak tri značajna priznanja: za kreiranje i negovanje odnosa sa kupcima u ime klijenta, za neprofitni online projekat (www.jazakraljevo.rs) i za inovativno online komuniciranje i korišćenje integrisanih kanala komunikacija (www.helloserbia.comwww.blumengroup.rs)
· Naredne 2011. Godine žiri UEPS-a dodelio nam je dva priznanja – jedno za kreiranje i sprovođenje integrisane komunikacione strategije za akciju „POPIS 2011 – Popis je beleška za budućnost!” (www.pops2011.stat.rs) i drugo priznanje za „rebirth” identiteta kompanije i kreiranje novog vizuelnog identiteta za kompaniju BRABO – krovni prozori www.brabo-rw.com
· Za kampanju Popisa stanovništva 2011 ,,Popis je beleška za budućnost” agencija Blumen group sa klijentom Republičkim zavodom za statistiku osvojila je i glavnu nagradu najstarije i najuglednije međunarodne asocijacije u oblasti odnosa sa javnošću IPRA GOLDEN WORLD AWARDS 2012 i iste godine osvojili i prestižno, specijalno priznanje IPRA GRAND PRIZE 2012 – priznanje da je realizovani projekat bio najbolji među najboljima u čak 37 kategorija!
· U 2012. godini stiglo je i prvo priznanje za kampanju Popisa poljoprivrede 2012, ,,Svaki popis daje opis! Učestvuj u popisu poljoprivrede!”. Priznanje nam je dodelio UEPS u kategoriji ,,Društveno odgovorne PR kampanje”.
· Kampanja Popisa poljoprivrede 2012 nagrađena je i za najbolji slogan: ,,Svaki popis daje opis!” Poveljom pobednika ,,Snaga kreativnosti”, a ušla je i u finale dva prestižna međunarodna priznanja – SABRE AWARDS 2013 i ,,European Excellence Awards 2013″, osvojivši SABRE AWARDS CERTIFICATE OF EXCELLENCE 2013 i EUROPEAN EXCELLENCE AWARDS CERTIFICATE 2013
· Agencija Blumen group dobitnik je nagrade BIZNIS PARTNER SPECIAL 2013 za izuzetan doprinos unapređenju i razvoju kreativnih industrija u Srbiji”
· 2013 Blumen group proglašen je na dodeli DSOJ PRiznanja 2013 za ,,Agenciju godine u kategoriji MSP”, a Nataša Pavlović Bujas ponela je Priznanje 2013. za izuzetan lični doprinos u oblasti komunikacija”
Kao primer razvoja kreativnih industrija u Srbiji, Blumen group je naveden i u studiji KREATIVNE INDUSTRIJE – Preporuke za razvoj kreativnih industrija u Srbiji ; izdavač – British Coucil, 2006. godine, kao i u studijama UNDP i SIEPA na iste teme.
Kao i Specijalnog priznanja za razvoj marketinške misli – uručeno na VI profesionalnoj manifestaciji Marketinški događaj 2012. godine.
· Međunarodni uspesi agencije Blumen group i direktorke Nataše Pavlović Bujas primećeni su i od strane profesionalnih udruženja i institucija u zemlji, što je spisku već ranijih godina ostvarenih priznanja dodalo i:
· Zlatno priznanje za promociju srpske propagandne prakse u inostranstvu – dodeljeno od strane Udruženja za tržišne komunikacije – UEPS
· Priznanje Nataši Pavlović Bujas za dugogodišnji razvoj marketinške misli – Marketinški događaj godine 2012 – Svet marketinga i časopis Taboo,
· 2013. godine Nataša Pavlović Bujas nominovana je i za nagradu „NAJ MENADŽER”, koju je po prvi 2012. godine dodelila Srpska asocijacija menadžera
· Godinu dana kasnije, u 2014. godini, Nataša Pavlović Bujas i Blumen group nominovani su i za prestižno priznanje kompanije Ernst&Young – „EY PREDUZETNIK GODINE”