Modna industrija u eri digitalizacije #How2PR

Društvo Srbije za odnose s javnošću organizovalo je panel na temu Modne industrije u eri digitalizacije. Panel je održan 23. februara od 18h, u prostorijama  Mikser House-a.

Cilj panela je razvijanje kvalitetne diskusije o novim trendovima u oblasti digitalnih komunikacija, koji imaju uticaj na razvijanje modne industrije. Upoređujući domaće sa stranim tržištem, kroz predstavljanje uspešnih preduzetnika i primera iz prakse, učesnici panela se se osvrnuli na potencijal, trenutnu situaciju i pravce daljeg razvoja u pomenutim oblastima.

Moderator je bila Doc. dr Milica Slijepčević, FAM i FDU, Univerzitet Metropolitan (Modni marketing),
a sa njom su se zajedno potrudili da prenesu stečeno znanje i iskustvo:
• Doc. dr Katarina Kaplarski, dekanka FDU, Univerzitet Metropolitan FDU – Fakultet digitalnih umetnosti
• Zoran Torbica, internet guru i ko-direktor Blogomanija
• Dragana Jović Tucakov, marketing menadžer, Microsoft Srbija
• Nataša Pavlović Bujas, vlasnica agencije  BlumengroupBelgrade (agencija koja 10 godina radi u oblasti tekstilne industrije)
• Jelena Pavlović, Kreativni director Textil Užice
• Nenad Radujević, direktor Belgrade Fashion Week.
• Vesna de Vinča – vlasnica kompanije Miss Serbia

 

16804384_10154891597129927_3629839097863684175_o

Beograd, 11000 Radoja Domanovića 16 | office@blumengroup.rs