Društvo Srbije za odnose s javnošću organizovalo je panel na temu Modne industrije u eri digitalizacije. Panel je održan 23. februara od 18h, u prostorijama Mikser House-a.
Cilj panela je razvijanje kvalitetne diskusije o novim trendovima u oblasti digitalnih komunikacija, koji imaju uticaj na razvijanje modne industrije. Upoređujući domaće sa stranim tržištem, kroz predstavljanje uspešnih preduzetnika i primera iz prakse, učesnici panela se se osvrnuli na potencijal, trenutnu situaciju i pravce daljeg razvoja u pomenutim oblastima.
Moderator je bila Doc. dr Milica Slijepčević, FAM i FDU, Univerzitet Metropolitan (Modni marketing),
a sa njom su se zajedno potrudili da prenesu stečeno znanje i iskustvo:
• Doc. dr Katarina Kaplarski, dekanka FDU, Univerzitet Metropolitan FDU – Fakultet digitalnih umetnosti
• Zoran Torbica, internet guru i ko-direktor Blogomanija
• Dragana Jović Tucakov, marketing menadžer, Microsoft Srbija
• Nataša Pavlović Bujas, vlasnica agencije BlumengroupBelgrade (agencija koja 10 godina radi u oblasti tekstilne industrije)
• Jelena Pavlović, Kreativni director Textil Užice
• Nenad Radujević, direktor Belgrade Fashion Week.
• Vesna de Vinča – vlasnica kompanije Miss Serbia