BRAND PASSION- KOJE SMO BRENDOVE VOLELI, KOJE ĆEMO VOLETI I VIŠE!
U okviru Fakulteta za menadžment i predmeta Brand menadžment kod profesorke dr Tatjane Mamule, studenti Univerziteta Metropolitan će imati priliku 4. maja da prisustvuju gostujućem online predavanju i pričaonici – BRAND PASSION: koje smo brendove voleli, a koje ćemo voleti i više?, koje će voditi marketinški stručnjak, Nataša Pavlović Bujas, direktorka i vlasnica Blumen group.
Studenti će imati priliku čuju priče o brendovima, koje su uvek obojene emocijama, kako dok o njima pričamo, tako i dok ih pratimo, konzumiramo i preporučujemo drugima. Bilo da su pozitivne ili negativne, brendovi umeju ponekad i da nas naljute, a emocije nas navode i na akcije. A da li nam brendovi uzvraćaju ljubav i šta oni čine za nas? Naša strast prema brendovima je visoko cenjena socijalna i finansijska valuta brenda, koja za sam brend može biti presudna u teškim ekonomskim vremenima, kao što je vreme u kome danas živimo. Šta onda u kriznim vremenima sa ovim svojim valutama rade pametni brendovi – oni koji znaju da je ljubav dvosmeran proces? Koje ćemo brendove voleti još i više kada kriza prođe?