Kreiranje efikasnog rešenja reklamne poruke, koje brzo odgovara na pitanja Ko, Šta, Kada, Gde, Zašto i Na koji način, predstavlja poseban izazov. Moraju se koristiti snažne slike da bi se posmatrači uveli u kompoziciju, dok dobro napisani slogani pojačavaju dejstvo slike i mame na dalje čitanje. Što je još važnije, efikasne reklame trebalo bi da uspostave jasnu hijerarhiju informacija. Da bi smo vam pomogli da steknete jasniji uvid u sadržinu uspešnog i efikasnog reklamiranja vaših proizvoda i usluga, pripremili smo vam sažet prikaz komponenti koje bi uspešan reklamni layout trebalo da sadrži.
- Snažne slike ili grafike
Upečatljiva fotografija ili ilustracija čini da se reklama izdvoji od okolne konkurencije. Korišćenje praznog prostora takođe može imati isti efekat, u zavisnosti od materijala koji ga okružuje.
- Naslov
Obraćanje emocijama ili intelektu publike putem dobro sastavljenog i konceptualnog naslova doprineće efikasnijoj reklami.
- Tekst reklame
Prateći tekst trebalo bi da bude sažet i direktan i posmatraču mora biti predstavljena jasna hijerarhija informacija.
- Poziv na akciju
Šta želite da posmatrač uradi – da pozove? Poseti web-stranicu? Da biste inspirisali čitaoca na akciju, važno je najpre uspostaviti njegovu interakciju sa delom.
- Kontakt informacije
Bez obzira na to koliko je pametno ili dobro dizajnirana, ako reklama posmatraču ne daje podatke o načinu na koji se on može obratiti kompaniji za dalje informacije, ona neće privući nove mušterije.
- Logo
Logo klijenta uvek bi trebalo da se nalazi na promocijama ili u reklamama, jer on identifikuje kompaniju ili organizaciju i uspostavlja doslednost vizuelnih komunikacija.
Uspešan i efikasan reklamni layout, dakle, kombinuje govor, pisani jezik i slike u porukama koje su estetski zadovoljavajuće, ostvaruju vezu sa publikom na intelektualnim i emotivnim nivoima i obezbeđuju joj relevantne informacije. Dobro odrađen grafički dizajn defimiše, informiše, uči, tumači, pa čak i ubeđuje posmatrače da nešto urade. Važno je da pošiljalac i primalac poruke komuniciraju istim vizuelnim jezikom – zbog toga se dizajner javlja u ulozi tumača i prevodioca poruke.
Da bi došlo do efikasne vizuelne komunikacije, moraju postojati pošiljalac poruke, obično klijent, i primalac, kao što je ciljna publika. Važno je uspešno dekodirati vizuelne poruke tako što prebacujemo potrebe pošiljaoca u slike i sadržaj sa kojim će se primalac lako povezati.
Ako želite profesionalno da promovišete svoje usluge i/ili proizvode, kontaktirajte nas na: office@blumengroup.rs