INSTAGRAM REELS KAO ODGOVOR NA TIK TOK

Instagram Reels, funkcija koja je od novembra 2019. bila dostupna samo u Brazilu, zatim od avgusta 2020. godine  korisnicima u Americi, Indiji, Velikoj Britaniji… od skoro je dostupna i u Srbiji.

 

Kao Instagramov odgovor na najpopularniju Kinesku aplikaciju Tik Tok, nova funkcija REELS, korisnicima daje nove mogućnosti u stvaranju kreativnih video sadržaja.

 

Stvorite video zapise od 15 do 30 sekundi i budite kreativni. Imate mogućnost dodavanja  teksta, vizuelnih efekta i muzike. Takođe pored direktnog snimanja iz aplikacije možete video zapise otpremiti  i iz galerije.

 

Koje nam prednosti pruža Instagram Reels?

 

Kao i svaka nova funkcija koju Facebook uvede na nekoj od svojih platformi, u početku joj daje prednost, što znači veću vidljivost vaših objava kroz veći doseg i angažman Reels-a, u odnosu na „stare“ sadržaje, u narednih nekoliko meseci. Zato, iskoristite priliku da se na kreativan i zabavan način predstavite fanovima i pridobijte nove.

Instagram REELS ili TIK TOK

I jedno i drugo!

Iako su veoma slične aplikacije, ciljna publika kojoj se obraćate nije ista.

Ukoliko već koristite Tik Tok, nastavite da kreirate sadržaj na toj društvenoj mreži kao i do sada. Instagram Reels nije nikako zamena za predstavljanje vašeg preduzeća ili brenda.

Dok se na Tik Toku obraćate mlađoj ciljnoj grupi, koju većinom cini generacija “Z”, na Instagramu se obraćate vašoj već kreiranoj ciljnoj grupi koja odgovara demografskoj grupi vašeg brenda.

 

NAŠ SAVET: I kada je tema ista, kreirajte zaseban sadržaj za svaku društvenu mrežu koju koristite!