Klijent: Skupština grada Beograda – Sekretarijat za kulturu, Manifestacija „DANI BEOGRADA“
Period dešavanja: 2002-2004. godine
Opis projekta
Promotivna kampanja manifestacije koja je imala informativni, edukativni, pozivno-podsticajni karakter, s ciljem da što više građana učestvuje u ovoj manifestaciji. Nov praznik „Dani Beograda“ koji je uspostavljen našom saradnjom sa Skupštinom grada Beograda imao je za cilj da kroz podsećanje na važne datume u beogradskoj istoriji prikaže istorijski kontinuitet grada i utiče na uspostavljanje identiteta Beograđana.
Elementi projekta
Učestvujući aktivno u kreiranju koncepta manifestacije, imali smo čast, zadovoljstvo i veliku obavezu da koordiniramo rad sedamnaest institucija kulture na nivou Grada Beograda, ali i na republičkom nivou. Osim toga, naša obaveza je bila i kreiranje promotivne kampanje u javnosti: osnovni elementi vizuelnog identiteta, slogan, idejna rešenja (bilborda, postera, oglasa, promotivnog materijala…), video, audio i produkcija štampanog materijala, organizovanje nastupa u elektronskim i štampanim medijima (oglašavanje, gostovanja, saopštenja, intervjui, konferencije za novinare…).
Znak i logotip manifestacije
Plakat manifestacije, program, mapa dešavanja
Izložba na bilbordima