U sredu, 15. maja 2013. godine u beogradskom Sava Centru održana je 11. po redu Regionalna konferenciji „Turističko tržište Jugoistočne Evrope – nove razvojne mogućnosti“ u organizaciji kompanije Mass Media International Beograd, uz učešće i podršku javnih institucija, brojnih uglednih stručnjaka iz zemlje i inostranstva, kao i predstavnika medija.
U skladu sa ciljevima konferencije– da se među učesnicima turističke privrede regiona podstaknu intenzivnije zajedničke aktivnosti i saradnja – potpisan je i Ugovor o osnivanju Unije Asocijacija turističkih agencija JIE.
Ugovor su potpisali predstavnici Asocijacija turističkih agencija Makedonije (ATAM), Udruženja turističkih agencija Bosne i Hercegovine (UTA), Udruge hrvatskih putničkih agencija (UHPA), Crnogorskog turističkog udruženja (CTU) i Nacionalne asocijacije turističkih agencija Srbije (YUTA), vođene činjenicom da sve zemlje regiona nisu dovoljno turističkih atraktivne pojedinačno za daleka tržišta i da će zajednički nastup, zajednička ponuda i razmena turista, dati daleko bolje rezultate.
11. Regionalna konferencija „Turističko tržište Jugoistočne Evrope – NOVE RAZVOJNE MOGUĆNOSTI“ završena dodeljivanjem nagrada ,,BRAND LEADER AWARD 2013”, najzalužnijim kompanijama i pojedincima sa aspekta kontinuiranog pozitivanog razvoja, visokog stepena tržišne prepoznatljivosti, uticaja i doprinosa unapređenju, popularizaciji potencijala i kreiranja konkuretnog imidža turističke industrije regiona JIE.