3. i 4. aprila 2013. godine u Hypo centru u Zagrebu održava se najveći sajam o web-turizmu u regionu ,,WEB::Industrija 2013 – Puni i van sezone” posvećen aktuelnim trendovima u web-turizmu i korišćenju weba u cilju efikasnijeg poslovanja u domenu turističke privrede.
Web::INDUSTRIJA je sajam s edukativnim predavanjima namenjen onima koji traže web usluge i žele da saznaju više o web poslovanju.
Pod motom ,,Puni i van sezone” organizatori poručuju da će posetioci sajma, naročito subjekti turističke privrede u okviru čak šest interaktivnih radionica i predavanja steći znanja koja će im ove turističke sezone dati vetar u leđa pred konkurencijom, ali i proširiti poslovanje izvan sezone.
Sajam “Web::INDUSTRIJA 2013 namijenjen je svima koji se bave:
- marketingom i prodajom u turizmu;
- upravljanjem i prodajom smještajnih kapaciteta, transportnih linija, paket-aranžmana, dodatnih turističkih sadržaja;
- hotelijerstvom i ugostiteljstvom;
- privatnim i online iznajmljivanjem;
- web dizajnom, web marketingom, online poslovanjem i PR-om;
- internetskim marketingom te community managementom i mnogim drugim turističkim i web delatnostima.
Na ovogodišnjem sajmu po prvi put biće dodeljena priznanje “Masterweb” u kategoriji “Web-turizam 2013” za najbolje inovativne web projekte, web stranice, poslovne web modela te kreativne načine web oglašavanja.
Organizator sajma i predavanja Web::INDUSTRIJA 2013 je kompanija Marketing odjel iz Zagreba, a uz podršku Ministarstva turizma RH i Turističke zajednice grada Zagreba, kao i brojnih spoljnih saradnika.
Agencija Blumen group svojim autroskim projektom ,,Hello, Serbia!” podržala je sajam kao stručni medijski partner iz domena turističke privrede.
Više o programu, izlagačima i predavanjima na: http://www.webindustrija.com/2013/