U petak, 24. februara, u okviru Međunarodnog sajma turizma 2012, u maloj sali na galeriji Hale 4 Beogradskog sajma sa početkom u 11h, održaće se panel diskusija na temu “Prepoznatljivost regija i promocija turističkih destinacija – put do zadovoljnog gosta i ispunjenih kapaciteta”
Umemo li efikasno da predstavimo svoju ponudu? Koliko smo i zašto poželjna turistička destinacija? Kakva je uloga pojedinca u razvoju ruralnog i drugih vidova turizma u Srbiji? Kakva i koja pomoć i podrška se može očekivati i dobiti? Primeri dobre prakse – lični primeri i primeri projekata za podsticanje preduzetništva i kreativnog poslovanja u oblasti ruralnog turizma.
Panel organizuju Privredna komora Srbije – Udruženje za turizam i ugostiteljstvo i Blumen group – agencija specijalizovana u oblasti tržišnog pozicioniranja proizvoda i usluga i integrisanih marketinških komunikacija. Agencija Blumen group, u saradnji sa Privrednom komorm Srbije, već treću godinu upešno razvijaju projekat “Hello, Serbia!” koga čine informativni portal www.helloserbia.com i elektronski mesečnik, a koji ima za cilj bolje povezivanje, informisanje i edukaciju učesnika u turističkoj privredi Srbije.
Na ova i mnoga druga pitanja odgovore će pokušati da daju učesnici panela: Nenad Nikolić (predstavnik LEADER Initiative – projekat za Srbiju i rukovodilac LAG – lokalne akcione grupe na području srednjeg Potamišja), Dragan Mirković (Ministarstvo poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede Republike Srbije), Ljubica Marković (Privredna komora Valjeva, članica Udruženja poslovnih žena Srbije – nosioca projekta za podsticanje ženskog preduzetništva u agrobiznisu), Sanja Knežević (idejni tvorac i realizator projekta Etno selo “Latkovac” i Ambasadorka ženskog preduzetništva u Srbiji), kao i Dragana Šabić (sekretar Udruženja za turizam i ugostiteljstvo u Privrednoj komori Srbije) i Nataša Pavlović Bujas (direktorka agencije Blumen group).