Nagrade

NAGRADE I PRIZNANJA

NOSILAC NAJPRESTIŽNIJIH MEĐUNARODNIH PRIZNANJA IZ OBLASTI ODNOSA S JAVNOŠĆU:

  •  IPRA GOLDEN AWARD for EXCELLENCE 2020
  •  IPRA GOLDEN WORLD AWARD for Excellence 2012 
  •  IPRA GOLDEN WORLD AWARD for Excellence 2012 GRAND PRIZE
  •  SABRE HIGHLY RECOMMENDED CERTIFICATE 2013 u kategoriji za region Balkana

2016. finale prestižneg internacionalnog priznanja IPRA GOLDEN WORLD AWARD sa event projektom PLAY IT AGAIN! (organizacija serije koncerata ,,Starih rock majstora” i promotivna kampanja)

Projekat: STARI ROCK MAJSTORI

·         2015- UEPS priznanje za vizuelni identitet

Projekat: KTITOR NOVIH IDEJA

·         2015 – UEPS ,,Prizanje za promotivnu integrisanu kampanju”

·         2016 – PRiznanje Društva Srbije za odnose sa javnošću u kategoriji: korporativne komunikacije

Projekat: Warm White by LUNA

·         2015 – UEPS ,,Prizanje za promotivnu integrisanu kampanju”

Projekat: BEOGRADSKI GASTRO FEST

·         2014 – UEPS ,,Priznanje za promotivnu integrisanu kampanju”

·         u 2006. godini Blumen je bio među prvim laureatima priznanja BIZART za strateško partnerstvo sa  BITEF festivalom  u periodu 2002-2006. godine. Priznanje je ustanovilo Ministarstvo kulture R Srbije u saradnji sa USAID

·         Žiri 11. izlozbe pozorišnog plakata i grafičkog oblikovanja dodelio je Blumen-u nagradu Sterijinog pozorja 2004. godine za plakat i katalog 37.BITEF.

·         Nagrada Privredne komore: „Kapetan Miša Anastasijević 2006″

·         Laureati nagrade 6. Scenskog bijenala (YUSTAT) za realizovanu PR kampanju (2006.)

·         Kao primer razvoja kreativnih industrija u Srbiji, Blumen group je naveden i u  studiji KREATIVNE INDUSTRIJE – Preporuke za razvoj kreativnih industrija  u Srbiji ; izdavač – British Coucil, 2006. godine, kao i u studijama UNDP i SIEPA na iste teme.

·         U godini jubileja – 50 godina od osnivanja (2010.) – Udruženje ekonomskih propagandista (UEPS) najstarija asocijacija marketinških profesionalaca u zemlji, dodelilo je Blumen-u čak tri značajna priznanja: za kreiranje i negovanje odnosa sa kupcima u ime klijenta, za neprofitni online projekat (www.jazakraljevo.rs) i za inovativno online komuniciranje i korišćenje integrisanih kanala komunikacija (www.helloserbia.comwww.blumengroup.rs)

·         Naredne 2011. Godine žiri UEPS-a dodelio nam je dva priznanja – jedno za kreiranje i sprovođenje integrisane komunikacione strategije za akciju „POPIS 2011 – Popis je beleška za budućnost!” (www.pops2011.stat.rs)  i drugo priznanje za „rebirth” identiteta kompanije i kreiranje novog vizuelnog identiteta za kompaniju BRABO – krovni prozori www.brabo-rw.com

·         Za kampanju Popisa stanovništva 2011  ,,Popis je beleška za budućnost”  agencija Blumen group sa klijentom Republičkim zavodom za statistiku osvojila je i glavnu nagradu najstarije i najuglednije međunarodne asocijacije u oblasti odnosa sa javnošću IPRA GOLDEN WORLD AWARDS 2012 i iste godine osvojili i prestižno, specijalno priznanje IPRA GRAND PRIZE 2012 – priznanje da je realizovani projekat bio najbolji među najboljima u čak 37 kategorija!

·         U 2012. godini stiglo je i prvo priznanje za kampanju Popisa poljoprivrede 2012,  ,,Svaki popis daje opis! Učestvuj u popisu poljoprivrede!”. Priznanje nam je dodelio UEPS u kategoriji ,,Društveno odgovorne PR kampanje”.

·         Kampanja  Popisa poljoprivrede 2012 nagrađena je i za najbolji slogan: ,,Svaki popis daje opis!” Poveljom pobednika ,,Snaga kreativnosti”, a ušla je i u finale dva prestižna međunarodna priznanja – SABRE AWARDS 2013 i ,,European Excellence Awards 2013″, osvojivši SABRE AWARDS CERTIFICATE OF EXCELLENCE 2013 i EUROPEAN EXCELLENCE AWARDS CERTIFICATE 2013

·         Agencija Blumen group dobitnik je nagrade BIZNIS PARTNER SPECIAL 2013 za izuzetan doprinos unapređenju i razvoju kreativnih industrija u Srbiji”

·         2013 Blumen group proglašen je na dodeli DSOJ PRiznanja 2013 za ,,Agenciju godine u kategoriji MSP”, a Nataša Pavlović Bujas ponela je Priznanje 2013. za izuzetan lični doprinos u oblasti komunikacija”

Kao primer razvoja kreativnih industrija u Srbiji, Blumen group je naveden i u  studiji KREATIVNE INDUSTRIJE – Preporuke za razvoj kreativnih industrija  u Srbiji ; izdavač – British Coucil, 2006. godine, kao i u studijama UNDP i SIEPA na iste teme.

Kao i Specijalnog priznanja za razvoj marketinške misli – uručeno na VI profesionalnoj manifestaciji Marketinški događaj 2012. godine.

·         Međunarodni uspesi  agencije Blumen group i direktorke Nataše Pavlović Bujas primećeni su i od strane profesionalnih udruženja i institucija u zemlji, što je spisku već ranijih godina ostvarenih priznanja dodalo i:

·         Zlatno priznanje za promociju srpske propagandne prakse u inostranstvu – dodeljeno od strane Udruženja za tržišne komunikacije – UEPS

·         Priznanje Nataši Pavlović Bujas za dugogodišnji razvoj marketinške misli – Marketinški događaj godine 2012 – Svet marketinga i časopis Taboo,

·         2013. godine Nataša Pavlović Bujas  nominovana je i za nagradu „NAJ MENADŽER”, koju je po prvi 2012. godine dodelila Srpska asocijacija menadžera

·         Godinu dana kasnije, u 2014. godini, Nataša Pavlović Bujas i Blumen group nominovani su i za prestižno priznanje kompanije Ernst&Young – „EY  PREDUZETNIK  GODINE”