Marketing plan

Tek nakon sveobuhvatnog sagledavanja situacije i isplanirane strategije, moguće je produktivno razmišljati o marketingu. Pitanja problema diferencijacije u odnosu na konkurenciju i prepoznatljivosti na tržištu ili nedostatak novih ideja koje bi vam poboljšale poziciju se može rešiti kvalitetnim marketinškim planom.

Postojanje marketinškog plana i kreiranje brend strategije značajno olakšava ulazak, opstanak i pozicioniranje na tržištu. Uz našu pomoć moći ćete da poboljšate vaše proizvode i usluge, da identifikujete različite segmente tržišta, izaberete efikasne kanale distribucije, kreirate efektne promotivne strategije, kao i razne taktike prodaje za sticanje optimalnog profita.

Očekivani rezultati kvalitetnog marketinškog plana su:

  •  jasna diferencijacija kompanije, usluga i brendova na tržištu;
  • jasnije komuniciranje s dosadašnjim i novim klijentima;
  • povećavanje lojalnosti dosadašnjih kupaca i privlačenje novih;
  • povećanje prihoda kompanije.