BEMUS

Klijent: BEMUS (Beogradske muzičke svečanosti)

Period saradnje: od 2002. do 2004. godina

Vrsta saradnje

Naša saradnja sa Jugokoncertom, organizatorom Festivala, počela je je 2002. godine, koncipiranjem i realizacijom promotivne kampanje 34.BEMUS-a, i u kontinuitetu je trajala do 2004. godine. Zahvaljujući uspešnoj saradnji, razumevanju i poverenju ukazanom od strane organizatora BEMUS-a, nova publiku među kojom i mnogobrojni mladi ljudi, postala je redovni posetilac Festivala.

Elementi saradnje

Za BEMUS smo tri godine u nizu osmišljavali idejni koncept promotivne kampanje u odnosu na temu Festivala. Osim idejnog koncepta, kreirali smo i vizuelni identitet, bili zaduženi za realizaciju grafičke, video i audio produkcije, medija planiranje i realizacije medija planova kroz ugovaranje medijskih sponzorstava, organizaciju i rad press centra, odnose sa javnošću u najširem smislu i u svim segmentima javnosti uključujući i protokolarne aktivnosti. Kao i za BITEF, bila je značajna naša saradnja sa prijateljima i donatorima Festivala, za koje smo takođe planirali promotivne akcije u toku trajanja manifestacije.

Beograd, 11000 Radoja Domanovića 16 | office@blumengroup.rs